A HASE PINO szinte egyedülálló megoldást kínál a tandem kerékpárok piacán a fotelülés és a hagyományos nyerges ülés kombojával. A német gyártó magas minőségben, innovatív megoldásokkal, immár 20 éve tökéletesíti tandemjeit, melynek egyik gyümölcse ez a raktáron lévő 2019-s példány is.
A tandem kerékpárokat ritkán látni a magyarországi kerékpárutakon, pedig sok előnnyel kecsegtetnek. Ilyen például, hogy egy kerékpáros légellenállásával tekerhet két ember. Kiválóan kiegyenlíti az eltérő erőnléttel rendelkező kerékpárosok teljesítményét és az egymás mögötti üléspozíciónak köszönhetően pedig jól tudnak kommunikálni egymással a tandemisták.
A PINO mindezt tetőzi az első kerékpáros fejedelmi kényelmével, mindkét kerékpáros kiváló kilátásával és a hagyományos tandemeket felülmúló kommunikációs potenciállal.
Az első fotelülés mindenkinek jó, akinek a hagyományos kerékpározás pozíció nem jó vagy nem kényelmes.
Ezen az alapvetésen felül a PINO-t sok esetben világjáró kerékpáros párok választják túrájukhoz, élvezve fent felsorolt előnyöket. Illetve a hosszú napokkal töltött tekerések során lehetőségük van üléspozíciót váltani, más izmokat használni a tekeréshez, amivel késleltethetik a fizikai kimerülést és növelik a hatékonyságukat.
A PINO olyan esetben is jó megoldás, ha egyensúly-, mozgás- vagy látás korlátozottsággal rendelkező sporttárs szeretne kerékpározni. Ezt a PINO fotelülésében, a hátsó kormányos társa segítségével biztonságban megteheti. A raktáron lévő PINO a Shimano E-steps 250W-s pedelec rendszerével szerelt, ami jó erőtartalékokat biztosít használóinak.
A HASE PINO számos technikai ínyencséget sorakoztat fel:
– E-Steps nyomatékszenzoros pedelec rendszer, új akkumulátorral
– Szabadonfutó (racsnis) hajtókar, aminek köszönhetően nem kell egyszerre tekerni a két kerékpárosnak. Az elöl ülő utas a hátul tekerő “kapitány”-tól függetlenül akár meg is állhat a tekeréssel.
– Első szélesített kitámasztó, ami megtartja a tandemet a fotelülésben ülővel együtt (kapitány nélkül)
– Robusztus, de könnyű aluminium ötvözet váz
– Összehajtható váz, a könnyebb szállítás érdekében
– 4 dugattyús SRAM hidraulikus tárcsafékek
– SPINNER első teleszkóp
– Defektvédett Schwalbe MARATHON gumiabroncsok
– 2 az 1-ben lehetőség: személyszállítóból cargo bike-á alakítható (további tartozék megvásárlása szükséges hozzá).
Videók:
2 az 1-ben, cargo/személyszállító:
Összerakni 3 perc 47 másodperc 🙂